دانلود پاورپوینت بررسی تکنیک های فروش حرفه ای
فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی ( pptx) قابل ویرایش در 39 صفحه میباشد.
قسمتی از متن
تعریف فروش
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائیترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است.
فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است
تعریف بازار
بازار عبارت است از "محلی براي مبادلات بالقوه“.
اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.
تفاوت فروش و بازاریابی
بازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم ميگردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.
در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رسانندهي بازاريابي محسوب شود.
و............
فهرست مطالب فایل دانلودی:
تعریف فروش
تعریف بازار
تفاوت فروش و بازاریابی
چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟
چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟
توانایی های فروشنده حرفه ای
Five OSتکنیک
مرحله برقراری تماس (opening)
معرفی و ارائه محصول offer
پاسخ گویی به اعتراضات Objections
ترس های خریدار
اخذ سفارش (خاتمه فروش) Order
علائم و زمان خاتمه فروش
مشکلات معمول پس از فروش
انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت
تکنیک F.A.B.C
تکنیک ارجاع به شخص ثالث
(third party method)
تکنیک جبرانی
(Compensation & counter balance method)
تکنیک زیر سبیلی (Pass-up)
تکنیک سوال در سوال
(Question in Question)
SELL BENEFITS
منافع را بفروشید
اندازه گیری، اندازه گیری، اندازه گیری
چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟
Roilبازگشت سرمایه گذاری
تعداد مشاهده: 117 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 39
حجم فایل:9,875 کیلوبایت
گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی